آقای منتقد: چرا وردپرس ؟!

mhmd word press
نظر داده است

چرا چرت میگی ؟!!!

Alireza
نظر داده است

اتفاقا به نظر من کاملا درست میگه.
چارتا جوجه مثل شما ریختن دو تا تم وردپرس ادیت کردن فکر کردن خدای برنامه نویسی ان

mhmd word press
نظر داده است

علیرضا جان شما اگه جوجه نیستی یخوده ادبتو حفظ کن ، قرار نیست شمایی که چهارتا کد تخصصی میزنی فک کنی خدای برنامه نویسی هستی ، آره دادا!!!

Alireza
نظر داده است

برو جوجه شما اسم خودتم وردپرسه معلومه از چارتا سیستم مزخرف مثل وردپرس دفاع میکنی. برو قالبتو ادیت کن بابا

mhmd word press
نظر داده است

این که نشد دلیل منطقی!!! من میتونم یه قالب خوب ادیت کنم و کیفیت بالایی رو ارائه بدم ، دوستان بگن آیا این موردی داره ؟!!!!

تاب ناز
نظر داده است

اتفاقا وردپرس خیلی سیستم خوبیه تا چشمتون در آد

Faker
نظر داده است

wp kheyli ham khube. khodetoon chi baladin?

Alireza
نظر داده است

mhmd word press زر نزن بابا جوجه ادیتور

mhmd word press
نظر داده است

دو تا خط کد زدن فک کردن خبریه !!!!
عقدع ایا

Alireza
نظر داده است

تو که همون دو خطم کد نزدی
چار تا درگ & دراپ رو جا به جا کردی فکر کردی استیو جابزی

نظر داده است

از نظر بنده واقعا شیوه نگارش متن نوعی توهینه
شما هر شخص منتقدی رو به نام بی تخصص و بی استعدادی معرفی کردید از طرفی حتی کل موضوعی که مقاله بهش پرداخته بی پایه و اساس هست.
واقعا از آقای رضایی بعیده

آقای منتقد جواب می دهد :

تمامى متن نظر شخصى بنده هست و به كسى هم توهين نكرده ام. ضمن اينكه آقاى رضايى اين پست رو ننوشتن

نظر داده است

خیلی وقته از وردپرس استفاده میکنن
ام کاملا با حرف های ایشون موافقم
شما اگر یکم دقت کنید از یه اسکریپت هف هشت مگی چه انتظاری دارین؟

نظر داده است

خیلی وقته از وردپرس استفاده میکنم
ام کاملا با حرف های ایشون موافقم
شما اگر یکم دقت کنید از یه اسکریپت هف هشت مگی چه انتظاری دارین؟

دکتر علی حجتی فر
نظر داده است

با سلام خدمت دوستان و استادان خودم.
شیوه نگارش این متون حاکی از آماتور بودن نویسنده گرامی هست.تقریبا برای همگان این ثابت شده که باید به یک برنامه کامل و مدون روی آورد یک نفر هرچند متخصص و استاد برنامه نویسی باشه قطعا به ۱۰ نفر برنامه نویس و در سیستم قویی مثل وردپرس به هزاران متخصص در زمینه هک و امنیت و توسعه باید سر تعظیم فرود بیاره.حالا یکی نمیدونم چرا به غیر از عنوان کردن ویژگیهای بارز و امکانات مازولاری و توسعه این سیستم جهانی چرا از این لغتهای کوچه بازاری برای این سیستم استفاده میکند خدا داند. در ضمن درسته با وردپرس نمیشه سیستمی مثل گوگل راه انداخت که هزاران نفر مدیریتش میکنن ولی کمتر از گوگل هم نیست نویسنده محترم این رو باید بدونه وردپرس جزء بهترین های جهان از نظر امنیت و سئو هستش و به جای این سخنا یکم مطالعاتشو در این زمینه زیاد کنه.

mr polo
نظر داده است

دکتر جان لایک داری گل گفتی حق مطلب رو ادا کردی.

در ضمن فونت پست های سایت نامظلوب هست لطقا فونت بهتری انتخاب کنید.

مسعود
نظر داده است

نمی خواستم نظر بدهم، چون این بحث CMS ها و طرفداری از آنها هم مثل دعواهای زنانه مدرانه شده است. همیشه مردم را تحریک می کند تا در موردش به جر و بحث بپردازند. ولی خوب یک نکته به نظرم جالب آمد، آن هم اینکه خود نویسنده این وب سایت هم برای سایت خودش از وردپرس استفاده کرده است !
من از سال ۱۳۸۶ تا امروز به صورت علاقه و نه حرفه ای به کار وب مشغول هستم و تا امروز چندین اسکریپت حسابداری، اتوماسیون و مدیریت سئو هم برای شرکتی که در آن کار می کنم نوشته ام. ادعای برنامه نویس بودن ندارم چراکه رشته تحصیلیم چیز دیگری است ولی لااقل در این مدت ۸ سال با سیستم های زیادی سر و کله زده ام، به نظر شخصی من هم فعلا برای بازار عامه شاید در حدود ۹۰ درصد بازار، استفاده از جوملا برای طراحی وب سایت تقریبا هیچ نیازی را بی پاسخ نمی گذارد، وردپرس هم کمی از جوملا ندارد، تقریبا در افزونه ها برابری می کنند و نکته مثبت ترش هم این است که قابلیت سفارشی سازی در وردپرس به مراتب راحت تر از جوملاست ولی در استفاده از مابع سرور یا سایت های بسیار بزرگ نیاز به یک نغییر اساسی در کدهای هسته و قالب های وردپرس هست که در جوملا تقریبا احتیاجی به تغییرات عمده وجود ندارد. ضمنا کار با جوملا به خاطر دیسیپلین کاری که در بخش مدیریت آن وجود دارد و افزونه هایی مثل K2 عملا ساده تر و آموزش پذیر تر است. علی ای حال من خودم به شخصه، جوملا را در میان تمام سیستم های مدیریت محتوا مثل دروپال، نیوک، دیتالایف، وردپرس و غیره بیشتر می پسندم.
در مورد امنیت هم ذکر ای نکته بد نیست که یقینا سیستم های کد نویسی شده شخصی و اسکریت های دستی به مراتب امنیت کمتری از سیستمی مثل وردپرس دارند چرا که باگ های موجود در وردپرس و امثالهم سالهاست که تحت بررسی و اصلاح است و چه بسا من و شمایی که تازگی به کدنویسی روی آورده ایم حتی از باگ بودن بعضی از کدهایمان هم بی خبر باشیم.
فقط یک نکته دیگر و ان هم اینکه اگر پای در این راه گذاشتید حتما در کنار کسب در آمد از سیستم هایی مثل وردپرس و جوملا و … به فکر نوشتن یک اسکریپت خام با PHP خالص باشید . باور کنید هیچ چیزی لذت و انعطاف این کار را ندارد. ضمن اینکه چیزهای زیادی در این مسیر یاد خواهید گرفت که بعدا حتی در استفاده از CMS ها هم به شما کمک های بسیاری خواهند کرد. برای شروع کار فریم ورک ها اولین قدم هستند. با آنها شروع کنید.

مهندس سعیدی
نظر داده است

با سلام خدمت همه دوستان
قصد نظر دادن نداشتم اما دیدم شاید چند خط نوشته بتونه کمی دوستان مبتدی که قصد راه اندازی وبسایت را دارند از سردر گمی بیرون اورد
دوستان برای اطلاع همه میگم که بنده برنامه نویس و طراح وب هستم و به زبانهای ASP , PHP اشنایی کامل دارم و سایتهای زیادی را طراحی کردم ولی به عنوان یک طراح وب نمیخواهم صحبت کنم بلکه از دید یک کاربر وب میخواهم به این موضوع بپردازم
سیستم وردپرس مانند اسکلت یک ساختمان چندین طبقه است که هیچگونه طراحی در ان صورت نگرفته و کاربر باید با سلیقه خود ان را تا هر میزان که نیاز دارد ارتقاع دهد . به زبان ساده وردپرس بدون افزونه و قالب هیچ نیست
اکثر کاربران به دلیل اینکه هیچ دانش کدنویسی ندارند از این سیستم استفاده میکنند که انصافا به دلیل همین نااشنایی گند میزنند و در اخر میگن وردپرس بدرد نمیخوره !!!
من اکثر سایتهایی که راه اندازی کردم با سیستم وردپرس بوده و دلیلش هم اینه که مشتری هرچقدر پول بده اش میخوره اما به شخصه با وردپرس بیشتر موافقم تا با کدنویسی و طراحی اختصاصی وبسایت
البته این نتیجه ۶ سال تجربه است و یک نقد احساسی نیست
موفق باشید

Ali
نظر داده است

ممنون دوستان از نظراتتون 🙂

نظر داده است

با این تفاسیر هنوزم سر حرفم هستم
وردپر بدون پلاگین هاش هیچه

ali
نظر داده است

سایت خودت با وردپرسه پس این خزعبلات چیه نوشتی ؟

خطاب به آقای منتقد
نظر داده است

آهاییییییییییییییییییییییییییییییییییی آقای منتقدی که وردپرس میگی نصب نکن
من نه جوجه ادیتور قالبم نه برنامه نویس حرفه ای
یه کاربر معمولی

ولی داداش
:))))))))))))))))))))))))))))))

سایت خودتونم که وردپرسه که داداشی 🙂


نام شما :
پست الکترونیک شما :